måndag 25 mars 2013

Vilken härlig överraskning!


Jag kom hem lite sent, det blev lek och promenad med hunden och så de vanliga kvällsbestyren. Sen blev det koll av mail och bloggen, och vet ni! Jag har vunnit en utlottning hos goa GUA, jag är mer än överlycklig!!


Nej, jag har inte vunnit ägg utan ett presentkort på hela 1000:- i Guas butik MOR ÁGUSTAS-GARAGE! Jag har god lust att strunta i jobbet och åka till Harlösa tidigt i morgon, men det går förstås inte...


Just nu tänker jag inte så mycket på vad jag ska välja, det är vinsten i sig som är så stort för mig! Ni har väl kikat in till hennes underbara blogg? Hon verkar vara en alldeles speciell konstnärssjäl begåvad med en enorm känsla för det egensinniga (positivt) och lekfulla.

Önskar er en fin Påskvecka!
Cia

16 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis Cia, vilken lycka och få åka till Gùa och handla och så får du träffa en toppentjej också.
Stor kram till dig din lyckost
AnnaMaria

Designe sa...

Wow, vilken kanonvinst! Grattis!!!:-) Kram

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Ojj du er jammen heldig ! Og hva skal du kjøpe da tro ? hmm det kan bli vanskelig ... så mye fint . Jeg var også veldig heldig i dag og vant også , fine kottar til en nydelig gammeldags blomst. Heldige vi ! God kveld til deg ! Klem

Anna Stenberg sa...

Grattis! GLAD PÅSK! Anna

Annas röda stol sa...

Grattis så roligt!!! Förstår att du vill sticka dit direkt med alla hennes fina saker :)) Ha en trevlig kväll. Kram Anna

Fågel Blå sa...

Stort Grattis till dej,
så underbart!
Kramar Kathrine

Anonym sa...

Grattis! Hoppas du hittar vackra saker att visa oss, som tittar in i din blogg då och då! Väntar , längtar! / Kers

LOPPISLIV sa...

Ohhh vilken lycka!! Stort grattis till vinsten. Vad mysigt att träffa raraste Gua, det finns så mycket fina saker i den affäeren, man vill ha allt :-)) Ha en fin vecka!! Kraaaam Paula

blockethuset sa...

Jaaa..jag såg att du vunnit! Stort GRATTIS..hon verkar ju hur härlig som helst och hennes garage store vill man ju bara besöka!
Grattis igen...du är väl värd den!
Kram
Carina

LantlivsAnette sa...

Åhhh GRATTIS...det var en fin vinst det !! Och bara att få träffa Gua är ju en vinst det också..
Kraaaam Anette

Här är gudagott att vara ! sa...

Hurra för dej, och GRATTIS ♥ !!!
-Oj,vilken vinst ! -Drömmer också att få besöka hennes "garage"....Men det är lång,långt dit
-Du lär få problem med att välja av allt fint hon har där ! Men dom problemen är kanske inte så jobbiga ;) Vilken glad nyhet så här på morgonen ♥
Varmaste kramen från mej !
Anneli

Nina sa...

Du milde vad glad jag blev när jag läste att du vann!!!!

Chokladvillan 1910 sa...

Grattis Cia ! Haha rena rama julafton ju ! det ska bli spännande att se vad du väljer bland alla fina & häftiga saker. Så kul !
Ha en härlig påskhelg !
Kram Anki

Goa sa...

Kära Cia! Nu blev jag så rörd...och så glad, igen.
Precis som när jag läste dina rader på min blogg. TACK!

Du får gärna maila mig om du hittar något på mina bilder som intresserar dig, eller om du letar efter något och tror jag kanske kan hjälpa dig med det.
Japp, somsagt, välj det du vill...I´ts all yours :)))

Puuuuuss och GLAD PÅSK

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

Så kjekt at du vant da;)
Herlige påskedager ønskes deg;)
Klem Silje Marie;)

STENLYCKA sa...

Stor påskram till dig!
Önskar dig en underbar helg!
Kram Raina